02 november 2010

Leta upp sängen och mysa där tills imorgon

Dax att krypa under täcket nu känns det som. Orkade faktiskt med kvällen, trodde det skulle bli segt. Kom hem 22:00 och då vart det NCIS dirren, missade dock de första 5 minuterna. Och så hade de så knasigt slut! Längtar tills nästa tisdag så jag får se vad som händer med Gibbs riktigt. Sista som hände ikväll var att han blev nedslagen. Hurr och burr! Det är verkligen 'kryper i kroppen' spännande nu, vill ha tisdag!

Imorgon har jag bestämt, om jag är pigg nog, att jag ska rota igenom bildarkivet lite och hitta feina bilder från barndomen. Frida hade nämligen lagt upp några på facebook, buse! Var i och för sig bara en bild på mig från när jag var liten, en dagis bild, men bara för det kan jag inte lova att det bara kommer en bild på Frida ;) Det finns så många söta bilder på henne! Lådbilsgrejen till exempel...Hon vet vad jag snackar om! :) riiiiiiight?