04 november 2010

what to do now

Det var nog bara igår som jag mådde bättre. Har inte ont i halsen mera men vaknade 06:00 imorrse av att näsan började rinna och sen täpptes igen helt och hållet. Somnade om först 07:00 och sov sen hur bra som helst till 11:00. Är fortfarande snorig och täppt om vartannat. Har också konstigt i magen fortfarande, dock inte där vid äggstockarna mera utan nu är det mera högre upp och det känns ungefär så som det gör när man fått håll. Ringde och pratade med mamma för en stund sen och hon sa att det låter som att jag har sträckt mig, eller att det är såhär för att jag är förkyld. Läste nämligen på nätet igår att man kan få ont i äggstockarna om man har en infektion i kroppen. Får hoppas att det är så. Vi ska dock vänta tills imorgon och se om jag fortfarande har konstigt, och om jag har det så ska vi ringa till hälsocentralen och höra lite. Blir antagligen att fara dit isåfall. Sist jag hade konstigt i magen, där vid äggstockarna, så hade jag det i ungefär 2-3 dagar och då tror jag att det var ägglossning. Det är det inte nu och det vet jag säkert. Nu har jag haft såhär konstigt i 2 dagar så får som sagt se hur det är imorgon. Om det blivit bättre eller om det vankas ett besök på hälsocentralen. To be continued...

Inga kommentarer: