22 november 2010

bloggar från en skabbig Acer

Hackade mammas dator så jag kunde blogga lite. Nej, det är inte så svårt att använda den här datorn, dels för att det är min gamla och jag känner den, och så kan jag hennes lösenord så att haha. Orkar inte vara på min dator för den har varit på inatt, på grund av att jag laddat ner en sak datorn behöver, och nu är den trög som jag vet inte vad. Den är alltid det om den varit på i ett helt dygn. Nåja, ska starta om den sen när nedladdningen är klar. 

Idag var mamma och jag till stan och köpte födelsedagspresent till Ida och en julklapp till Aina. Så nu har jag...2 julklappar klara och 4 på gång. Har 4 stycken som inte är riktigt är klara ännu, mammas och pappas och flick-delen av syskonbarnen. Vet inte vad jag ska hitta på till Scott, inte heller Jocke och Danne. Det är typ skitsvårt för brorsorna har allt redan och Scott, ja han har ju leksaker och han har kläder så vad hittar man lixom på till en liten pojke på 1 år och 8 månader? Resten av familjen har varit ganska lätt. Speciellt dom som har sagt vad de önskar sig haha. De övriga får man klura lite på, och förhoppningsvis kommer man på något bra sen. I år kommer det vara ganska många julklappar som har en personlig liten touch. Tror mer än hälften kommer att ha det och det är väl lite kul eller? Det är ju tanken som räknas trotts allt :)

Inga kommentarer: