01 november 2010

Everyone's watching, you know it's serious

Nu har jag glott top model och det var hilarious som vanligt! Och mega bra. Vet inte om jag har någon direkt favorit ännu. Får se lite framöver. Top model slutade ju för en stund sen men jag kunde skriva först nu eftersom jag fixat här på bloggen, som ni ser. Bakgrunden fixade jag tidigare men det är headern jag mixtrat med nu. Blev inte nöjd med texten först men nu tycker jag det ser bra ut. Sådär har jag velat haft länge! :)

Tror jag ska knapra i mig något smörgåskex till och sen lägga mig och glo lite youtube. Har inte kommit något längre på 'hitta en bra sida som man kan titta på hela episoder gratis' fronten men hoppas på att något hände de kommande dagarna. Tror jag blir skogstokig annars haha. Sån är jag, and you have to live with it.

Inga kommentarer: