15 november 2010

kisekaten mit i naten, driker vaten ur deen svaarta haten

Ikväll var jag hos Frida, något som inte hänt på ja jag vet inte när. Det slirade lite i alla fall haha. Lite. Men det var i alla fall mys att sitta på sängen, med musik i bakgrunden, och bara snacka om allt mellan himmel och jord. Det var ungefär som att prata ut fast man inte pratade om saker som tynger en, kärlek, eller såna saker. Nästa gång vi träffas ska inte bli om 4 månader som det har blivit nu. Det var vi båda överens om. 

Just nu känner jag mig lite kluven. Vet inte om jag ska duscha nu eller imorgon haha. Eller om jag ska sova nu eller fixa lite mera på datorn. Men med närmare eftertanke kommer jag inte att hinna duscha imorgon för ska dra till syster och klippa mig efter lunch. Shit, nu kom jag på att syster gav mig en uppgift i igår. Jag skulle komma på hur jag vill klippa mig. Men jag vet inte hur ännu! Får be om hjälp på fb tror jag. 

Inga kommentarer: