03 november 2010

tillbaka till mitten av 90-talet och början av 2000-talet

Mådde lite bättre idag så har rotat igenom hela bildarkivet nu, och då menar jag verkligen hela. Nej det menar jag inte förresten för jag rotade aldrig i de fotoalbum från när mina tre äldsta syskon var små. Men de 7 andra fotoalbumen och lådan med massa foton som vi har. Det är bra nog över 100 bilder i den där lådan och det är mest såna bilder som blivit misslyckade som hamnat där. Hittade i alla fall lite bilder från 'back in the days' och alla är nu uppladdade på fb. Lite kul att kolla på och sen att se hur många som kommenterar och uppskattar och så. Det bara rullar in kommentarer just nu haha. Alla får sig nog ett gott skratt!

Som jag skrev så mår jag bättre idag, från förkylningen i alla fall. Har konstigt i magen igen, sådär som jag hade för någon månad sen som jag skrev om då, och så mår jag illa. Och det började efter maten as usual. Får panikryck snart. Doktor, sjukhus...vad är det för något?!

Inga kommentarer: