22 november 2010

'annars häftar jag fast dig på väggen och ramar in dig'

Usch vilken slö dag det här har varit! Sov alltför länge först och sen blev det att kolla på film med brorsan, Zodiac hette den. Grymt bra film! även fast jag inte såg den från början. Den var i alla fall verklighetsbaserad och jag älskar sådana filmer! Jag upplever dom starkare än andra filmer. Anyways, resten av dagen blev det bara ploj och på kvällen vart det bara brorsan och jag hemma. Vi satt och spela Trivial Pursuit på hans Iphone, sjukt kul! Dock vann han alla gånger... haha, men vi hade kul för det. Kanske spelar lite imorgon igen fören han far på jobb. Om vi hinner och så, ska ju glo på days ;) haha

För en stund sen satt vi och kollade på Beck- den Japanska shungamålningen. Grymt bra film. Den sluta för typ en timma sen så alla kröp till kojs då. Förutom jag typ. Är faktiskt lite trött nu men har ingen lust att sova. Det känns så tråkigt. Har huvudvärk och början till halsbränna också så vet inte om jag kommer kunna somna. Vågar inte ta av magmedicinen eftersom man inte får ta den med mjölk/om man just har druckit mjölk. Medicinen innehåller nämligen kalcium och om man tar den tillsammans med något annat som innehåller kalcium så kan man få kalcium alkalisyndrom, och det betyder att man får för mycket kalcium i kroppen så att man ligger i riskzonen för njursvikt. Egentligen står det på bipacksedeln att man inte ska ta medicinen med mjölk, men jag drack mjölk för en stund sen så vet inte vad som händer om jag tar medicinen nu. Vill inte utmana ödet lixom. Har redan jobbigt med njurarna och ryggen så behöver inte mera just nu. Får se om det går att sova ändå. Annars får jag vänta någon timme med att ta medicinen för då borde inget hända. Får väl sysselsätta mig med lite youtube eller musik så länge. Fierce &  Love!

Inga kommentarer: