19 november 2010

-

Bästa promenad: Längs norrhavet! Gjorde det på friluftsdagen i 9an och det var i och för sig inte så trevligt eftersom det regna och man frös som en gris, men det är grymt fint på sommaren i alla fall :) Annars är det kul att gå medeltidsstigen eller trollstigen med syskonbarnen :)
Favoritgata: hemma på våran gata i stan... haha, men faktiskt tror jag att jag väljer 'våran gata'
Favoritdrink: tequila sunrise
Äter lyxmiddag på: Det blir nog Soltuna det. Känns ungefär lagom lyxigt
Favoritförort: Finns inga förorter här på Åland
Fikar gärna på: Nikolaj, och Roberts coffee så länge det fanns
Bästa lunchställe: Nikolaj
Bästa brunschen: Ost och skink ciabatta på Soltuna!
Bästa kaffet: Dricker inte kaffe så ofta men när det händer så är det ofta lite olika från gång till gång
Senast sedda teater-/dansföreställning: Barnaskrik och jäkelskap på Bentes sommarteater
Senast sedda utställning: på biblioteket
En bra gåbortpresent: en flaska vin eller en blomma
Favoritlyxartikel: kameran
Läser just nu: Flyga drake, har dock inte kommit så långt
Favoritfärg: blå, turkos, rosa, lila och massa till
Favoritmärke: Louis Vuitton
Favoritskor: mina gråa sneakers i canvas, och svarta klackarna jag köpte till systers bröllop
Modeförebild: ingen speciell
Lyssnar på: Just nu är det mycket Robyn, John Mayer, Robbie Williams och massa kärleksballader
Mitt sämsta köp någonsin: hoodien jag köpte i Estland, den var lite för liten men jag skulle med allt våld ha den. Hade den ett år sen åkte den
Dansar: till nästan allt
Senaste fyndet: svarta klackarna jag köpte till systers bröllop och kameran typ
Favoritaccessoar: armbandsringar i massor, berlockarmbandet, halsbandet med stort hjärta och halsbanden med en cupcake och en donut.

Inga kommentarer: