30 november 2010

Jurassic Park

När jag var liten hade vi Jurassic park på gammal hederlig VHS. Brorsorna och jag kollade på den en miljon gånger typ! Vet inte var den är nu mera, förhoppningsvis hos bror i stan för det skulle vara lite synd om den inte fanns kvar. Efter många många år mellan senaste gången jag så Jurassic park, och nu, så har jag kollat på den ikväll eftersom det var så länge sen. Den var exakt lika bra som jag tyckte jag kom ihåg att den va, eller något sånt. Och Sam Niell är ganska så snygg haha. Älskar hur himla bra gjord filmen är! Steven Spielberg och Michael Crichton for the win! Det var Michael Crichton som gjorde Cityakuten, så han är lite av en favorit! Och han kan det där med filmer och tv-serier och hur man gör dom strålande bra. Synd att hans egna talang inte lever kvar mera. Han dog nämligen för två år sen, i November. Vilken tur att man kan se på alla Cityakuten avsnitt och alla hans filmer om och om och om igen! Gotta love that! 

Nu är det dax för ett en timmas långt NCIS avsnitt, vilket betyder en timma med Michael Weatherly haha! Jag vet att jag är L, L som i L-O-S-E-R!

Inga kommentarer: