13 november 2010

‎'mitt namn är slips, nu går jag och knyter mig'

Är det inte skönt att vakna upp på helgerna, kolla på klockan och konstatera att den är 11:00, lägga tillbaka huvudet på kudden och somna om för att vakna 13:00 och måsta stiga upp för att du är så jävla hungrig. Haha, så ser oftast helgerna ut för mig. Förutom om jag har något über viktigt att göra. Imorrse skulle jag egentligen ha gått till boden och köpt en ask choklad till pappa som en liten farsdags present, men när jag vakna 11:00 så smsade jag mamma istället och frågade om inte hon kunde handla på Mattssons efter jobbet för det finns mera att välja på där. Och sen var det skönt att somna om haha. Nu skulle det också vara grymt att lägga sig ner och somna om så lätt man alltid gör på morgnarna. Är sjukt trött även fast jag inte gjort något speciellt idag. Kollade bara på en film som hette 'get him to the greek''. Sjukt störd film, den mest störda film jag någonsin har sett. Tror jag. Blir nog att slå på en film nu med och se om jag somnar till den. Och när jag väl somnar tänker jag drömma om fina Clay Aiken. Förhoppningsvis. Det skulle vara något det! Håller tummarna stenhårt nu. Fierce & Love!

Inga kommentarer: