02 november 2010

Taggtråd i halsen

Känner mig inte riktigt hundra idag. Det började igår egentligen med halsont men jag trodde det skulle gå över tills idag. Icke sa nicke. Har fortfarande ont i halsen och till på det så känner jag att jag börjar få ont i kroppen igen och så är jag dov i huvudet. Hoppas förkylningen bryter ut ordentligt nu, orkar inte med att den kommer såhär i stötar. Ska laga frukost snart, men vet inte hur jag ska kunna äta cornflakes för det kommer säkert riva sönder hela halsen. Får antagligen ha dom i mjölken en stund så de blir mjuka, då borde det gå att äta. Tänker också koka lite te, brukar vara skönt för halsen. Och allt detta tänker jag avnjuta på soffan framför days. Tror det kommer bli soffläge hela dagen för känner redan nu att jag inte kommer orka göra något idag.

Inga kommentarer: