23 november 2010

Vad är det som går och går men aldrig kommer fram till dörren?

Har just tagit en rask och uppfriskande promenad på 45 minuter. Tog i lite väl mycket ibland kände jag för benen värkte, jag började må illa, lungorna värkte av all kall luft, fick ordentligt med håll och blev lite yr. Ska vara lite försiktigare nästa gång tror jag. Men man vill ju helst ta i när man är ut och går ellerhur? Speciellt om man inte gått på ett tag. Gick senast i torsdags och då bara 30 minuter, så kompenserade lite nu och tog i mera. Får se vart det går och om jag har träningsvärk överallt imorgon. Det blir ju lätt att man går och spänner hela kroppen nu när man är ut och går, eftersom det är halt och så och ojojoj vad ont man får då! Gjorde precis det i torsdag och lår och rumpmusklerna... aj vad ont dom hade på fredagen sen haha.

Dax för lite mysdeluxe i form av julklappspyssel med julmusik och två av kattorna. Tror jag kommer få den färdiga julklappen inslagen och tre andra julklappar klara och inslagna. Sen är det ju bara resten kvar...

Inga kommentarer: