28 november 2010

Dag 02 – Min första kärlek

Han är hemlig, det kan jag börja med att säga. Tänker inte nämna några namn haha. Men det här var i alla fall när jag var, jag tror jag var 10. Han var 13-14. Hade känt honom ett tag, tyckte han var grymt söt. Tror han hade tjej då, kommer inte riktigt ihåg, var ju grymt längesen! Hela 8 år sen snart. Nåja, ser han fortfarande lite nu och då och då börjar jag tänka på den tiden, när man var ung och dum haha! Nej, kanske inte så men man gick ju och kära ner sig i alla när man var i den där åldern, speciellt äldre killar. Så var det för mig i alla fall. Det är fortfarande äldre killar jag faller för, det sitter i lixom haha. Kom i alla fall över den här killen för många herrans år sen och på de här 7-8 åren har jag kärat ner mig i många andra. Det var som Ida och jag konstaterade idag, man faller så lätt! Även fast det bara är lite småkär 
eller kär i utseendet, man faller så jävla hårt!

Inga kommentarer: