16 november 2010

Hälsar man på hos sin syster så får man, hux flux, kortare hår!

Är just hemkommen från lemland där jag umgåtts med min syster, busat med Felicia och fått håret klippt av syster. Felicia skulle strongt ha med mig och kolla på Winx och efter det slocknade jag på soffan, sjukt trött chey! Såklart skulle vi leka med barbie också och efter jag klippt mig så måsta jag, enligt Felicia, sitta och titta på när hon badade badkar. Sötunge! Tror den där ungen gillar vatten. Och kan säga att vattnet inte bara stannade i badkaret haha. Det var nästan i hela badrummet, och på Pamela sen när hon tvättade håret på Felicia. Påminner mig om brorsan. När han duschar är det vatten ända fram till dörren, fattar inte hur han bär sig åt. 

På tal om något helt annat så kommer bild på frisyren imorgon för orkar inte ta nu. Inte nog med att jag slocknade hos syster, jag satt och nicka hela vägen hem också. Vilken tur att man inte kör själv! Nu ska jag hitta på något intressant att göra till 22:00, då börjar ju NCIS!

Inga kommentarer: