16 november 2010

smileyface

Mys-tisdag! Har en hel ny klick som jag sitter och läser nu, smask! Lyssnar på världens finaste låt. Ska fara och mysa i lemland hos syster idag. Och ikväll kommer äntligen NCIS. Mysfaktorn går på högvarv. And it can only get better right? Tror nämligen jag har tid över att pyssla med julklappar! Tro det eller ej, men jag sitter faktiskt i denna stund och gör det. Även fast jag just berättat vad jag gör just i denna stund. Klurigt va? För övrigt så fick jag en julklapp klar igår, och det var mycket pyssel med den! Och nu skulle man kunna säga att jag håller på med tre julklappar fast de är till två olika personer. Det blir bara klurigare. Ska just börja med en till som är åt en av de personerna jag nämnde just. För någon kommer få två saker i julklapp. Kanske flera framöver också men jag har inte kommit så långt ännu. Nu ska jag fortsätta mysa. Fierce & Love!

Inga kommentarer: