29 november 2010

I hate when i get lost in my closet and end up in narnia..

För en stund sedan vandrade min katt Holly in i min garderob. Jag gick och tittade vad hon gjorde där, men kunde inte hitta henne. Nog för att jag har 'walk in closet' men såå stor är den ju inte. Satt mig på huk och kollade under tvättkorgen, bakom keyboarden, och idiotiskt nog på alla hyllor. Vadå, har ni aldrig hört talas om en flygande katt förut?! Anyways, jag satt där på huk en stund och funderade på vart hon kunde ha försvunnit. Började tänka på Narnia, fnissade för mig själv, och meningen jag valde som rubrik kom upp i mitt huvud. Gick och frågade mamma och pappa om det verkligen kom en katt till mitt rum. Det gjorde det. När jag tittar mot byrån så sitter hon där under och gömmer sig...Jag hade helt enkelt missat att hon sprang ut ur garderoben före jag gick dit. Kan tillägga att jag hade fri insyn till garderoben från där jag satt på sängen. Trött? Nej varför tror ni det?! Tänkte att det kanske kunde vara lite tufft med Narnia i garderoben, tanken slog mig flera gånger under kvällen. Trött eller inte, Narnia finns i min garderob och Holly besökte häxan och lejonet ikväll. Godnatt.

Inga kommentarer: