01 december 2010

If today was your last day, and tomorrow was too late...

Är det fredagen den 13:de idag eller vad? Vilken jävla skitdag det har varit...Trött och grinig även fast jag fick massa timmars sömn inatt. Kattungarna har bara varit bångstyriga hela dagen idag. Tvn tyckte det var en bra idé att stänga av sig precis när det var som mest spännande i days. När jag senare gick ut på fotorunda så strejka kameran totalt. Den vart inte alls bättre fast jag skickade den tillbaka till Anttila på lagning. Den vart aldrig lagad ens...Så den tar fortfarande inte emot batterierna jag sätter i och hela kameran fryser fortfarande när man ska zooma. Den börja sporta med två nya saker idag också. Den bestämde sig för att frysa när jag bläddrade igenom bilderna och sen när jag inte bläddrade, ja då bläddrade den av sig själv! Och snabbt också. Här om dagen blev skärmen helt vit när jag skulle fotografera, och en svart rand rakt igenom displayen tjockade dit sig också...En sista sak, för tillfället, är att när jag kom till boden och skulle ta en vagn så hade de fastnat så jag fick stå där och rycka i dom som en galning.Vackert.

Så det har inte varit min dag idag kan man lugnt säga. Allt bara går emot en hela tiden. Hoppas kvällen blir bättre i alla fall. Och att anttila svarar på mitt arga mail jag skickade tidigare. Hoppas som skäms också dom jävlarna. Usch vad jag hatar dom. Så ikväll tänker jag ta med mig allt hat, krypa upp i soffan och dricka mig full på te och äta päron tills jag storknar. Och titta på Maria Wern. Och sen sova, om det går. Somna väl ungefär 03:00 nu sista natten. Nice.Och så tänker jag känna mig som barn på nytt och kolla om julkalendern är hiss eller diss i år. Diss antagligen.

Inga kommentarer: