22 december 2010

filuria tuttilurar fortfarande

Den här lilla glada filuren tuttilurar fortfarande sött i mormor och morfars säng. Hon somna före 21:00 igår, trött chey kanske? haha. Så i och med att hon somna så tidigt så trodde jag att hon skulle vara uppe tidigt med. Icke sa nicke. Jag själv vaknade redan 06:00 av att det vankades ett besök på vattenklosetten och efter det, efter en halv timmas försök ungefär, så kunde jag inte somna om så det var lika bra att gå upp och kirra frukost. Magen skrek och huvudet villa ligga kvar på kudden, och kroppen under täcket. Det var ju så varmt och skönt där!

Nu tänker jag köra lite med AB roller slide innan en liten chey kommer tassandes här och vill ha frukost. Ser fram emot dagen nu, eftersom vi ska laga julgodis. Något som Felicia blev glad över när jag berättade igår :)

Inga kommentarer: