08 december 2010

Och man kände sig som ett barn på nytt

Har bakat pepparkakor med mamma ikväll, riktigt skoj och man känner sig som ett barn på nytt när man gör det haha! Ett tag gick det inte så bra så jag blev bitter och inåtvänd. Jag ska laga ett pepparkakshus men delarna till huset fastnade bara i bordet så jag fick lite damp. Efter att jag åtminstone fick bort dom från bordet och upp på plåten, ja då skulle dom jävlas med att se fucked up ut när de kom ut ur ugnen. Jävla pepparkakor. Får se hur snett och vint mitt pepparkakshus blir sen haha, lutande tornet i Pisa kör vi på.

Bilder på pepparcookisen kommer upp imorgon för nu ska jag slänga på min Abtronic, om den funkar, och lägga mig och kolla på ett avsnitt Ghost Whisperer innan det är dax att sova. Imorgon tänker jag stiga upp 09:00 och gå en promenad innan frukost, gud vad pepp jag blev nu :)

Inga kommentarer: