13 december 2010

a huge no no

Jag förstår mig inte på brorsans musik, alltså den där knäppa brodern som bor hemma. Han lyssnar bara på hardstyle just nu och det håller på och driver mig till vansinne. Visst, jag förstår att alla har olika musik smak men jag kan inte fatta hur man kan tycka att hardstyle ens är lite bra. Det är entonigt. Huvudvärksframkallande. Jobbigt att lyssna på. Stressande. Irriterande. Dålig. Dåligt. Och dåligt. Jag förstår inte. Och det gör inte det hela bättre av att våra rum är vägg i vägg. Oftast brukar det vara högsta volym när han är med kompisar för då är man cool(?!?!?). En natt förut när jag skulle försöka sova så satt han och en till och kollade på 2½ men, jag kunde höra precis allt de sa i tvn. Mycket störande. Nu dock är han helt ensam men har ändå hög volym på. När jag sa till för andra gången att han skulle sänka så informerade han om att han kollade på monday bar filmerna och att han snart var klar. Inte för att jag ska sova riktigt ännu utan kolla på standoff, men standoff har ingen text så man vill helst höra ännu mera då vad de säger. Ska göra ett försök till att höra nu. Wish me luck.

Inga kommentarer: