05 december 2010

party like a rockstar

Igår var det 18års fest, hos Ida och Erik, för hela slanten. Hade en grym kväll med massa skratt och roliga diskussioner. Lätt roligast var när Ida, jag och Ante snackade haha! Även fast hela kvällen var rolig :) Det var soft sen efter att vi hade lyssnat på massa blandad musik, att bara sitta i soffan Ida, Erik och jag och lyssna på Scorpions, Metallica och Johnny Cash, bland annat. Och så spelade Erik lite gitarr också, Nothing else matters och hurt bland annat. Det var mysigt att bara sitta uppkrupen i soffan, luta sig tillbaka och bara lyssna. Ett ganska så bra slut på kvällen kan man säga :) 02:30 kom Aina och 04:00 var jag hemma i mitt egna rum igen.

Idag har man varit lite seg kan jag säga. Sitter fortfarande i pyjamas haha! Men det passar en dag som denna.

Inga kommentarer: