27 december 2010

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Vet inte om man ska kalla det ett sista ögonblick eller en dröm men ganska högst upp på min 'things-to-do-before-I-die list' så befinner sig meningarna 'Se New York skyline' och 'Se Hollywood walk of fame med egna ögon'. Blir det ett sista ögonblick fören jag går in i ljuset och möter farmor och farfar(jo jag har sett för mycket på Ghost Whisperer) så blir det det, och det är inget jag skulle klaga över i första taget haha.

Egentligen har jag inte en sån där lista men jag ska göra en någon dag. Och jag ska låta fantasin flöda och skriva ner allt jag skulle vilja göra och alla platser jag skulle vilja besöka, även fast jag kanske inte ens kommer komma igenom halva listan. Men man kan ju alltid drömma, och det är ju vackert så. Man måste ju få drömma, vad skulle livet vara utan drömmar?

Nu är den här utmaningen slut. Det har varit kul att göra den även fast man då och då har känt sig tvingad en del dagar och ibland, på speciella dagar, så fick man planera lite när man skulle göra den så man inte skulle glömma bort. Till exempel om man skulle bort på kvällen så fick man göra den på dagen istället. Men som sagt, det har varit kul.

Inga kommentarer: