19 december 2010

Konspirationsteorier

Jag älskar konspirationsteorier. Har läst om massa ikväll men den jag fastnat mest för och har läst mest om är konspirationsteorin om att Paul McCartney skulle ha dött i en bilolycka 1966. Frågan är då hur han lyckades bli pappa till dottern Stella 1971 :) haha. Brorsans 'konspirationsteori' var att hans fru hade fryst ner hans sperma haha! Skämt åsido. Finns mycket teorier på både wikipedia och youtube som är väldigt övertygande till viss del, men Paul McCartney lever, det kan jag säga. Hans yngre och äldre jag är för lika för att han skulle ha dött och ersatts med någon annan. Finns till och med en intervju med Paul i Late show with David Letterman, och där pratar dom om ryktena om hans död 1966. Han sa själv att han bara skrattade när han fick höra det 'way back in 66', kan förstå honom. 

Har suttit och läst på wikipedia i över en timme nu och har massa kvar haha. Grymt intressant är vad det är! Står massa om att det finns hemliga 'meddelanden' på albumomslagen och i låtar. Har letat upp bilder på albumen på google och jämfört. Det stämmer faktiskt, allt det skriver, men jag tror fortfarande att Paul lever. Det är som en tjej hade skrivit på youtube, 'Vad skulle The Beatles övriga medlemmar tjäna på att betala både hela Englands polis och alla tidningar för att ingen skulle få veta att Paul hade dött'. Det finns såå många band(The rolling stones och The Who t.ex) som har haft fortsatt kändisskap efter att en medlem har dött, så ja, vad skulle The Beatles medlemmar tjäna på det? Ingenting. Paul McCartney is alive and will be for a very ver long long time!

Inga kommentarer: