13 december 2010

standback, standoff

Det här är serien jag kollar ganska mycket på just nu. Standoff, eller dödläge som det så fint blir på svenska haha. Det är en helt vanlig polisserie med FBI som 'huvudperson', en sån serie som jag helt enkelt faller för omedelbums. Jag älskar såna serier och de flesta serier jag följer så är polis relaterade. Några exempel är Bones som har FBI(Federal bureau of investigation) som polisstyrka, NCIS som då har, ja NCIS haha(Naval Criminal Investigative Service) och  The Mentalist som har CBI(California bureau of investigation). Tycker det är sjukt jävla spännande att kolla på såna här serier, man får lite av en adrenalinkick. Och det bästa är ju att man kan ladda ner i princip alla serier till datorn, ifall man får abstinens besvär och måste kolla på en serier som inte visas på tv mera. Jag har dock inte vågat ladda ner så mycket serier på sista tiden eftersom utrymmet på min lilla dator bara krymper och krymper. Nu dock har min kära bror lånat ut sin externa hårddisk till mig så nu! nu kan jag ladda ner hur mycket serier och filmer som helst, yiha! Tror jag ska börja med att ladda ner medium och 1-800 missing, det är serier jag saknar just nu. Sen får vi se vad annat som flyttar in på den externa hårddisken Albert. Massa mycket filmer i alla fall, det är ett som är säkert!

Inga kommentarer: