16 december 2010

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

När man var liten var ju alla födelsedagar favoriter i princip haha. Jag kommer ihåg en speciellt bra och det var, jag kommer inte ihåg vad jag fyllde, men äldsta brorsan och hans fru kom med ett lagom stort paket, kunde definitivt inte gissa vad det innehöll. Dock hoppades jag på att få en Little monkey lost, det önskade jag mig varje födelsedag haha. Jag öppnade paketet och där i låg en Little monkey lost! med tigerrandig blöja och haklapp, en banan som man kan trycka på så den blir mindre så det ser ut som om Little monkey lost har ätit av den. Det följde också med en napp som sitter fast i haklappen och så kunde han greppa med ena handen och tryckte man på magen så pep han och snörpte på munnen. Kommer ihåg att jag blev superglad och började leka med honom direkt. Tarzan döpte jag honom till och han var min bästa vän i kramdjursväg ett bra tag. Nu för tiden sitter lilla Tarzan högst upp på min bokhylla med mina andra kramdjur, och där sitter han bra och kan titta ut över hela rummet. Lilla Tarzan.

Inga kommentarer: