16 december 2010

Round round get around I get around

Känns som om den här dagen var varit miljoner timmar lång. Steg upp redan vid 09:00 och stack ut på en promenad, följt av AB roller slide, frukost och days. Sen resten av dagen kanske inte såå mycket hände men ikväll har det hänt grymt mycket. Direkt efter maten smällde mamma och jag ihop en smet till en tårtbotten, pappa fyller år imorgon, och sen började jag städa mitt rum, damma och sopa och sånt. Slängde också upp mina ljusslingor så nu är det mys och romantik i rummet. Gillar. Kommer bilder imorgon. Där emellan städandet och allt hann jag också med att kolla på säsongsavslutningen av Maria Wern, grymt bra serie. Ungefär lika bra som Beck. När Maria Wern var slut fortsatte jag med tårtan. Lagade choklad smörkräm, smetade på det på tårtbottnen, rullade ihop, delade, vispade grädde, smetade på den och sen var det nästan klart. Ska kirra hushållschoklad imorgon som jag kan smälta och göra något fiffigt med. Det blev med andra ord en stubbe om ni inte fatta det haha. Hoppas de som kommer på kaffe imorgon tycker tårtan är god :)

Det kommer bilder på allt imorgon för nu ska jag smälla på min abtronic, krypa under täcket och kolla på lite Ghost whisperer. Känner inte alls för att sova ikväll. Det är ju så tråkigt. Ibland.

Inga kommentarer: