16 december 2010

Dag 19 – Tre sanningar om mig

-Jag har fyra olika fobier. Akrofobi som är höjdskräck, klaustrofobi som är cellskräck, entomofobi som är insektsskräck och algofobi som är rädsla för smärta(vilket jag har till viss del bara). 

-Jag föddes med höftluxation vilket betyder att höften inte är färdigt utvecklad. En del har så svår höftluxation att de måste ha skenor ända från höfterna till axlarna eller ligga i streck. Jag behövde dock bara ha dubbla blöjor ett tag tills höften var ok.

-Jag fastnar lätt för par i tv-serier/filmer haha. Och det behöver bara vara en av dem som är fysiskt eller psykiskt attraktiv, men efter ett tag så kan den andra bli lika attraktiv typ. Men det är ju så i till exempel tv-serier där det finns flera par, så fastnar man för åtminstone två-tre stycken...eller flera.

Inga kommentarer: