14 december 2010

att frysa sig till sömns

Det är så man får göra nu, frysa sig till sömns. Det märks mot kvällskvisten att det bara blir kallare och kallare ute. Inatt när jag skulle sova måsta jag linda in mig i en fleecefilt, dra täcket över mig och sen en till jättetjock filt, så jag inte skulle frysa ihjäl. Det är ganska kallt då kan man säga. Kanske det har lite att göra med att jag inte har elementet på i mitt rum, men jag kan inte ha det för då kan jag inte sova. Jag tål inte att det är 20 grader i rummet för då kan jag inte sova, vilket är ganska konstigt eftersom jag då kan sova med både täcke och två filtar haha. 

Nu sitter jag med vetekudden i famnen så fryser inte mera men till för 30 minuter så frös jag som en gris, även fast jag var uppe 09:00 imorrse och gick ut på en promenad, körde lite med AB roller slide när jag kom tillbaka och sen duschade. Vilken tur att det finns vetekuddar då, all love to them!

Inga kommentarer: