06 december 2010

Dag 09 – Tre favoritprogram på tv

Bones. Har sett alla episoder av alla säsonger, minst 6 gånger, så nu när jag ser på dom så kan jag dom utantill haha. Allt de säger och allt de ska göra. Bones är i alla fall en grym serie. Den handlar om en FBI-agent och en rättsantropolog som jobbar tillsammans för att få fast mördare, brottslingar. Och mitt i all jakt på rättvisa så är det massa humor och kärlek inblandat. I love it!
NCIS. Har missat några episoder där men annars har jag så gått som sett hela den serien. Älskar den också. Den handlar då förstås om NCIS (Naval Criminal Investigative Service) haha, 4 agenter, en labbare, två obducenter och högsta chefen. Den är lite lika som Bones, i och med att det är ganska mycket humor och kärlek i NCIS också, men annars så är de båda serierna väldigt olika. Me love that too!

 ANTM. Alltså 'Americas Next Top Model'. Där har jag också sätt alla säsonger, alla episoder haha. Tyra Banks är en av mina idoler så att kolla på top model och Tyra Banks Show är ett stort nöje. Och jag älskar hur jävla omtänksam Tyra är mot alla, och hon är så jordnära! Och variationen på tjejerna, från säsong till säsong, älskar jag också. Det finns 14 säsonger av top model och jag har ungefär 2-3 favoriter bland alla tjejer haha. Inte mycket men man märker direkt när någon är en favorit, i alla fall är det så för mig :)

Inga kommentarer: