04 december 2010

Var det förfest eller?

Kanske det var. Aina kom och hämtade mig efter maten och så stack vi till Ida och piggade upp henne lite. Hon var lite depp över en del saker men enligt henne så blev det bättre när vi kom dit, good ;) Vi har i alla fall skramlat musik hela kvällen, spelat worms och såklart snackat och haft kul. Träffar tjejorna imorgon igen för då är det 18års fest hos Ida :) Kommer bli grymt kul! Party all night long!

Nejmen om man skulle krypa under täcket och sova en stund. Har egentligen ingen lust alls till att sova, även fast jag känner mig lite småtrött. Men vet att jag borde sova för dygna nu och fest hela natten imorgon låter inte som en bra kombo haha. Hungrig som ett tok är jag också men det får vänta tills imorgon för nu ska jag tuttilura! Godnatt alla där ute i världen, och han där sliskiga på youtube. Fierce & Love!

Inga kommentarer: