02 december 2010

Dag 06 – Min dag

Min dag började redan 09:30 idag och 13:00 var mamma och jag på väg in till stan för att möta ida. Det skulle shoppas julklappar och kollas runt lite efter idéer. Medans vi väntade på Ida så strosade vi runt inne på sittkoffs och konstaterade att det är så mycket billigare att köpa kläder över internet. Vi var in på Familia och kollade på barnkläder och det var nästan äckligt dyrt där, usch usch! När vi träffade Ida sen så vart det att kolla i lite flera butiker, bland annat Kappahl och Presenter och sånt. På vägen hem svängde vi in till Tillfället också och kikade lite, grymt bra och billiga saker där alltså! Vart helt förälskad i Elvis tavlorna som fanns där. Canvas in my heart! Måste införskaffa en sån fin Elvis tavla någon gång. Kanske laga en egen?

Det absolut sista stoppet vi gjorde idag, och det efter att vi kört hem Ida, var till boden och handla det tråkiga vanliga haha. Efter middagen blev det en lång varm dusch och enda sen dess har jag suttit här, uppkrupen i sängen och inte gjort så värst mycket. Glott lite youtube och konverserat med Ida på fb och msn ;) Tror jag ska dricka lite te och kolla på tv nu, även fast det bara är värdelösa program idag. Det här var min dag :)

Inga kommentarer: