04 december 2010

Dag 07 – Min bästa vän

Vadå bästa vän egentligen? Alla vänner man har är väl lika bra? Man kanske är närmare vän med några andra men alla är ändå lika bra. Så egentligen borde det heta 'min närmsta vän'. Jag har dock ett par stycken som är närmre än andra men idag tänkte jag i alla fall skriva om min ända nära killkompis Victor :) Så tänker ta det för början för det är en 4 år lång historia. Berättar dock inte detaljerat för då får jag hålla på länge haha. Men lite i korta drag hur vi började snacka och hur vi fortfarande snackar :)
Aina började snacka med en 'Vurre' vi kamrat tror jag?! De fortsatte och snacka på msn och inte långt efter började Ida också snacka med honom. En helg när jag skulle sova hos Ida och Aina så satt de och snackade med 'Vurre' på msn, jag addade också honom sen och började snacka. Tror det här var...2oo6. Det 'slutade' med att det var i princip bara jag som hade kontakt med Vurre i alla fall. I 2½ år ungefär var han bara 'Vurre' men sen blev han Victor haha. Nu har vi snackat i 4 år(!!! redan) och är gryymt bra kompisar. Victor bor i Gnesta utanför Stockholm så har faktiskt inte träffat honom ännu men någon gång kommer vi säkert träffas ;) Det är i alla fall sjukt kul att snacka med Victor för vi har precis likadan humor. Sån där lite dryg humor men man förstår att det är på skoj. Man kan verkligen prata om allt med Victor utan att det blir konstigt, du är verkligen en vän för livet 'vurrekissen' haha. En riktig vän för livet :)

Inga kommentarer: