14 december 2010

The deep

En ny tv-serie började ikväll på tv3, The deep hette den. Och ingen mindre än Goran Visnjic(Dr.Luka Kovac, Cityakuten) är med i den. Jag tänker inte följa den, dels för att jag inte gillar såna där undervattensgrejer, och dels för att(kalla mig töntig) jag inte kan tänka mig Goran i en annan roll än Dr.Kovac i Cityakuten. Jag vet att det är konstigt men jag är alltid så. Har jag kollat på en film eller tv-serie och fattat mycket tycke för en person så har jag sen svårt att se honom/henne i en annan roll, konstigt jag vet haha. Nåväl, den där serien är säkert, kanske, bra ändå. För Goran är en bra skådespelare trotts allt.

Ni får ursäkta om det här inlägget är en aningen roddigt nu men jag skrev shoppinglista och förde över saker till Albert tha hårddisk samtidigt så att. Nu ska jag sluta babbla, lägga ifrån mig allt som har med Albertar och shoppinglistor att göra, och gosa ner mig i min gosiga säng och kolla på Ghost Whisperer. Fierce & Love!

Inga kommentarer: