23 december 2010

Dag 26 – Mina rädslor

Jag har aldrig behövt göra en magnetröntgen och det är tur det för jag skulle aldrig palla. Och det är förstås för att jag har klaustrofobi. Man får se många magnetröntgen bli gjorda i cityakuten och de säger alltid ''Just relax, don't panic, It'll be over in a second.'' Yeah right...Ta det lugnt och inte få panik när man måste ligga inne i...en sån där. Hah! Ellerhur. Hoppas jag aldrig behöver göra någon magnetröntgen för jag skulle på psykbryt eller panikryck.
En annan sak jag är rädd för är insekter. Tycker dom är rentutav vidriga, med sina äckligt många ben och spröten som rör sig hit och dit. Huuga! ryser bara jag tänker på det. Får verkligen psykbryt när jag ser en insekt nu för tiden, fick aldrig det som barn. Det har kommit på ''äldre dar'' haha. Bra med vinter så man slipper dom asen!

Inga kommentarer: