23 januari 2011

Vart tog vägen vägen, jag tror jag åker på en åker

Blöh, känns som om den här dagen varit flera mil lång! Dagen for och flög i princip. Fick i alla fall nytt knäckebröd bakat och rummet städat. Ja, och så vart det handlat så man klarar sig över helgen också haha. Var också två stycken hit som inte hade passligt att komma när pappa fyllde i December, så har suttit och pratat med om lite smått.

Nu är också allt så gott som fixat på datorn, allt är som det ska. Förutom den där mappen jag hade på skrivbordet som nu mera är historia :( Hade en mapp med headers till bloggen som jag suttit och gjort när jag haft tråkigt, men nu är allt det borta. Lite synd faktiskt :( Men men, det går väl att göra nya antar jag, ska fundera på saken. Och medans jag funderar på det så ska jag slå på ett avsnitt Medium och somna till det. Godnatt bloggvärlden

Inga kommentarer: