26 januari 2011

besides me of course

Jaa, det blev aldrig någon bild på dagens middag idag. Glömde helt bort, och så vart det ''bara'' köttbullar(hemlagade dock!) och potatismos(också hemlagad dock! haha) så det var inget fancy fancy lixom ;) Julia var hit och åt middag i alla fall :) Så nu har man träffat henne också, och kul hade vi! Får bli snart igen tycker jag, en hel lång dag kanske!

Förutom att Julia har varit här en stund, så har den här dagen varit ganska seeg och småtråkig. Har i alla fall bakat två plåtar knäckebröd och två plåtar grekiska semlor med oliver och soltorkade tomater, så lite har jag åstadkommit på denna lilla gråa dag. Nu ikväll har jag mest pysslat med att få bröden in i plastpåsar, hjälpt mamma med lite diverse saker och nu pratar jag med Victor på msn :) Var ju bara en evighet sen sist! I alla fall så är det inget på tvn ikväll, jo typ Halv 8 hos mig och det är ju såå spännande!, så man skulle lika bra kunna gå och nanna kudden nu redan haha. Men en liten stund ska jag prata med Victor till, det var ju trotts allt längesen.

Inga kommentarer: