27 januari 2011

Is it a bird? Is it a plane? No, it's superdad!

När jag såg det här vart det första jag tänkte 'aaaaaww!'' och ett stort mega fett leende spred sig i hela ansiktet! Kan berätta lite i korta drag att @ThisisJasonCook är en awesome skådespelare som spelade Shawn D Brady i days för några år sen(nu mera är det Brandon Beemer som gör det), och @peterreckell är också en awesome skådespelare, och han spelar fortfarande Bo Brady i days. Med andra ord så var Peter pappa till Jason i serier, det var det som gjorde det extra gulligt när han hade skrivit sådär! Tycker det är fint att man fortfarande kan ha en ''nära relation'' och skriva något sånt där spontant, även fast man inte har jobbat tillsammans på flera år. Men spelar man någons pappa eller son i 7 år så har man nog en nära relation livet ut. 
___________________________________________________________________________________

Annars då? Klockan 08:30 redan var jag ute på vägarna och senilskidade i 40 minuter och när jag kom hem vart det lite AB roller slide, så nu är dagens motion avklarad i alla fall. Resten av dagen får vi se ad som händer. Skulle vilja göra något roligt, typ baka eller något, dock vet jag inte vad isåfall. Mamma fyller år på söndag så kanske man skulle baka något tills dess? Då behöver vi ju inte stressa så mycket i helgen när vi ska smälla ihop tårtan någorlunda respektabelt haha.

Inga kommentarer: