07 januari 2011

Pumpkins scream in the dead of night. GHOSTS

Sitter och kollar på Tyra show Halloween edition. Love it! Hon har hittills varit utklädd till Whoopi Goldberg, Kate Gosselin i Kate plus 8 och Kim Kardashian. Det är skit skoj att kolla på och jag älskar allt som har med Halloween och skräck att göra. Älskar skräckfilmer men vägrar dock kolla på dom själv, det är alltför läskigt haha! Hur kan jag då älska skräckfilmer? Det är adrenalinkicken peeps! Ett av favorit programmen på tv förut var Ghost Adventures på  tv4 fakta. De tog bort tv4 fakta förut så nu måste man köpa det. Känner mig lite sugen på att göra det för Ghost Adventures var såå roligt att kolla på! Dom for till olika ställen som sas vara hemsökta och undersökte med värmekameror och massa utrustning. Vet att det finns folk som inte tror på sånt där men jag tror till 100%. Kan vara för att jag kollar så mycket på Ghost Whisperer haha, eller så är det något annat. Men det är spännande(och lite läskigt)att tänka att det verkligen kan finnas spöken/andar runt om oss.

Man blir sugen på att kolla på skräckfilm av allt det här haha. Tror jag ska ladda ner några så jag har till en framtida filmkväll med skräckfilms maraton :)

Inga kommentarer: