14 januari 2011

And at the end of the day, we will give thanks and pray

Klockan är bara 10:00 men jag stressar ändå sönder för att jag har svårt att tro att jag kommer hinna med allt jag vill hinna med idag. Jag var i och för sig uppe 06:00 imorrse så kanske kunde ha börja med något, om det inte skulle vara för att man inte riktigt är pigg för att börja med något mega då. Kolla på Medium, det är lixom lagom haha. Jag har i alla fall varit ut på en rask 40 minuters promenad med stavarna så nu när det är gjort redan så behöver jag inte tänka på det mera idag. Skönt.

De resterande timmarna av dagen kommer gå åt till att; slå in Ainas födelsedagspresent någorlunda representablet(fniss), laga den lilla stora halvan av mormors födelsedagspresent, vända upp och ner på rummet på jakt efter spa-kvälls tillbehör i alla former och nyanser, maila Axxell angående kurserna jag beställde i Oktober men som aldrig kom och...jaa, det var allt jag kan komma på nu. Tror jag börjar med att ta en varm dusch så kanske jag kommer igång sen...

Inga kommentarer: