10 januari 2011

Hellre mindre och bättre, än bättre och sämre

Nu kommer an av mina långa och otroligt invecklade funderingar igen. Är det bättre att se äldre ut än vad man är, eller yngre ut än vad man är? Just det. Min fundering är att det beror lite på situationen själv. Och så beror det på vilken ålder man är för tillfället. Är man 13-14 vill man till exempel inte se yngre, och egentligen inte för mycket äldre heller(älskar min svenska grammatik haha). När man är 16 vill man helst inte inte heller se yngre eller äldre ut, man vill bara se ut som den åldern man är(damn vad jag är bra på svenska!). Sen när man kommer högre upp i åldern så vill man bara se yngre ut ju äldre man bli haha. Så slutsatsen är att man aldrig är nöjd, så är det bara. Det är bara att inse :)

Jag vet att jag inte är fullt normal och mina funderingar är...inte så smarta ibland, men jag försöker i alla fall och det är ju huvudsaken :)

Inga kommentarer: