25 januari 2011

Du kommer få gardinstången i huvudet när du springer mot fönstret för du ser en ängel som åker skidor på en skridskobana med en sockervadd i handen

Godmorgon bloggvärlden. Min morgon startade för hela 1½ timma sen egentligen, och då var jag ut och senil skidade(gick med stavar). Nu sitter jag med abtronic på magen och dricker direkt ur sodastream flaskan och har det lite mys. Ska strax slå på Medium avsnittet som jag aldrig kollade klart på igår. Till min stora förvåning så har de tydligen gjort avsnitten i säsong tre 1½ timma långa(!?!?!) istället för 45 minuter. Det hade jag helt glömt bort, men så var det ju några år sen jag kollade på den där serien också.

Samtidigt som det är lite skoj att de gjort dom längre så man har ännu mer att se på! så blir det lätt jobbigt på kvällarna när man knappt hinner se ett avsnitt innan ögonen börjar grusa och John Blund behagar dyka upp. Då är det i alla fall bra att det finns den där lilla pausknappen som man kan trycka på så man nödvändigtvis inte behöver kolla hela avsnittet på en gång. Teknikens värld, ett verkligt under! haha

Inga kommentarer: