16 januari 2011

Det är för mycket att frysa konstant i 3 månader

Det är i princip det ända man gjort nu sen den förbaskade vintern började, frysa konstant. Även fast vinter, och alla andra årstider med för den delen, har sin charm så får det faktiskt vara nog nu. Eller egentligen kan det bara sluta vara så nedrans kallt, snön kan ligga kvar, men kylan kan försvinna ett tag nu. En orsak till att jag tycker det är för att det inte går att sova i mitt rum på vintern. Har jag elementet på så får jag för varmt och kan inte sova. Är elementet av så blir det för kallt och då kan jag inte heller sova. Aldrig är det bra. Så igår när jag kollat på Medium klart och kom fram till att jag inte skulle få sova i mitt rum den natten eftersom jag skakade som ett mähä och näsan var iskall, så tog jag min madrass, mitt täcke och alla kuddar och gick och la mig i hallen istället. Det är mycket varmare här men jag har inte fått sova här heller haha. Och runt 04:00 kom brorsan och co hem och röjde så då kunde man verkligen glömma att sova(brorsan bad om ursäkt i alla fall).

Nu ligger Casper och jag huller om buller på madrassen och kollar på medium och har det lite mysigt faktiskt. Strax ska jag gå och kirra en Herbalife shake till frukost, och fortsätta glo medium tills huset vaknar. Eller om jag lagar frukost först när mamma stiger upp och äter frukost, vice versa lixom.

Inga kommentarer: