19 januari 2011

and that's where I draw the line

Idag är det exakt 10 veckor och 5 dagar till min födelsedag, och jag har redan min önskelista så gott som klar. 6 stycken saker befinner sig på min önskelista just nu, lite kul om tänker tillbaka till när man var liten och man hade ungefär 30 saker på sin önskelista. Både till födelsedagen och jul. Men ju äldre man blir, ju vettigare saker önskar man sig. Kommer ihåg att jag varje år satt med Dillen och Lekplaneten tidningarna framför mig och skrev upp allt jag villa ha där ifrån. Så alla 30 saker man hade på önskelistan var i princip leksaker haha. Nu mera är det bland annat presentkort, extern hårddisk och böcker som man skriver upp, sånt man behöver och har nytta av.

Idag la jag till en till sak, så det blev 6 stycken saker då, till min önskelista och det var Cityakuten DvD-boxarna, säsong 3-15. Från Discshop.fi :) Har som mål att ha alla de boxarna inom en snar framtid. Förra våren sa jag att jag skulle ha hälften men icke sa nicke haha, har fortfarande bara säsong 1 och 2. Eller bara och bara, det är vackert så, men jag vill ju ha alla! :) Speciellt säsong 8 för den är en favorit. Så får se vad som ligger i paketen sen när man öppnar dom om 10 veckor och 5 dagar. Gör om ordspråket 'Alla sätt är bra utom dom dåliga' så att det ska passa in här
- 'Alla presenter är bra utom dom dåliga' ;) haha

1 kommentar:

Sofie på Önskelista sa...

Varför inte skapa din önskelista på nätet så att du enkelt kan dela med dig av den till vänner och familj! På onskelista.se kan du dela din önskelista via facebook, din blogg, mail m.m. Här hittar du även en del presenttips som du skulle behöva hjälp med det.