22 januari 2011

Omformatering av datorn

Bror min som är så snäll, hjälpte mig att formatera om datorn ikväll. Eller först måsta vi överföra lite saker till externa och det tog evigheters evigheter innan det var klart! Nu är den i alla fall omformaterad och som vanligt känner man sig väldigt handikappad. Förut kunna man skriva in en eller två bokstäver i adressfältet och så kom den sidan man villa upp, men nu när man inte kan det måste man ju riktigt tänka efter hur hela adressen är haha. Det känns lite jobbigt men jag antar att jag klarar mig ;)

En annan sak som är handikappat, och lustigt, är att jag hade upp mot 20-25 ikoner på skrivbordet förut, nu är det bara ynka 5 saker haha! Och alla program är inte installerade heller så det känns också handikappat även fast jag inte behöver hälften av programmen just nu. VLC är i alla fall installerat så serier, det kan jag titta på och det är jag glad för :)

Inga kommentarer: