18 januari 2011

I get all choked up inside, just thinking bout the way

Ikväll har ja gjort aspelut ingenting, nästan i alla fall. Det ända vettiga jag gjort idag är att motionera, laga väldigt god curry-nudelsopa till middag, och läst i 'flyga drake'. Är snart halvvägs i den bara så ni vet haha. Annars då? Jag har klottrat ner lite saker i word och lyssnat på musik i två timmar snart. Älskart'! Läste också lite bloggar just så nu är det klart för idag, eller aa..någon kommer säkert skriva något inlägg innan de kryper till kojs men annars så har jag läst alla bloggar jag brukar läsa :)

Så nu är det bara en timma kvar tills jag tänker krypa upp med en shake i soffan och kolla på The Mentalist :) Mysigt att titta på Patrick Jane i en timma! Synd bara att inte NCIS kommer ikväll :/ Kommer nå dåligt ''Sommar i Sverige'' eller vad det nu heter, istället. Maria Montazamis syster är med i det, men knappast är hon lika härlig och kul som Maria herself, ingen kan va som Maria ;)

Tycker budskapet på bilden verkligen passar min dag haha. Inte.

Inga kommentarer: