08 januari 2011

In a dream, I had a little talk with miss Tyra

Igår natt hade jag en jättefin dröm. Eller ja, den var kanske inte så värst fin i början. Det började nämligen med att Ida, Aina och jag var i någon konstig stad där vi gömde oss för en, ja vi har gått i samma skola som henne flera år men tänker inte nämna några namn. I alla fall så sprang vi runt där i den där staden, kändes lite som soho, och försökte att gömma oss från hon där och hennes kompanjoner. Medans vi höll på med våran språngmarsch, så passerade vi Tyra Banks flera gånger. Varje gång vi passerade henne så var hon på väg att sätta sig i sin bil, skumt(dock så sa hon 'hi' varje gång haha). Vi sprang och vi sprang och tillslut hittade vi ett gömställe och så var allt över, tjejen och hennes kompanjoner jagade inte oss längre. När allt detta var över så befann jag mig åter igen vid Tyras bil, hon sa åter igen 'hi' men förutom det så började hon snacka mera. Mitt i allt var vi i ett rum, med ett bord och några stolar. Vi satt oss ner där och pratade hur länge som helst, hon var sjuukt trevlig :)

Ja ni förstår, Tyra är en stor förebild och favorit så därför var drömmen så fin. Lär dock inte blir lika fina drömmar inatt, lär inte blir drömmar alls eftersom Peter Pan råkade missa mig inatt. Too bad, klockan är 04:00 och jag tänker glo serier tills solen går upp.(hur troligt det nu är med tanke på att det är vinter, den som lever får se) Fierce & Love!

Inga kommentarer: