26 januari 2011

If I see you next to never, how can we say forever?

Känner verkligen inte för att sova nu. Är inte ett dugg trött och jag har tusen saker jag skulle vilja göra. Så är det alltid när man ska sova, varför är det så? Att man har allt från hundra till tusen saker man vill göra precis när det börjar närma sig ''nu-borde-jag-gå-och-lägga-mig-så-jag-orkar-upp-imorgon-någorlunda-tidigt'' tiden...saken...grejen... Whatever. 

Jag hatar när det blir så och jag hatar att veta att jag måste sova även fast jag skulle kunna dygna. Och jag hatar att jag isåfall bara kommer kunna dygna till 06:00 och sen kommer jag decka som en gåbbe som druckit tre dagar i streck. Så nu vet jag inte om jag ska försöka sova eller slå på ett till avsnitt Medium och se om jag somnar till det. I-landsproblem? Yes sir.

Inga kommentarer: