24 januari 2011

Natti natti bloggvärlden

Har en stor orsak till varför jag fortfarande är vaken! Och den är att jag måste läsa lite bloggar, har inte läst på hela helgen, och om jag inte skulle ha gjort det skulle det vara feting många att läsa imorgon. Hemska tanke. Brukar bli så grymt jobbigt och hålla reda på vilka man har och inte har läst. Medans jag läste alla bloggar slog jag på lite musik också så nu har jag fått den där behövliga dagens dos av musik. Tror inte jag lyssnat på musik på hela helgen, okej i fredags då, men inte annars. Men nu när jag har gjort det så kan jag sova gott i natt :)

Nej, dax att springa en sväng på toa och sen krypa ner i sängen och invänta John Blund. Hoppas han behagar dyka upp snabbt för nu är jag pepp på att sova och stiga upp 08:30 och motionera lite med mommie dearest före frukost. Och sår är jag ganska pepp på att laga mat imorgon igen, och knäckebröd! Busy day for a busy girl eh? Haha, godnatt bloggvärlden!

Inga kommentarer: