08 januari 2011

Tänker aldrig mera handla från netanttila

Som ni redan vet så har min kamera inte gjort annat än krångla sen jag köpte den i September, och som ni också vet så skickade jag tillbaka den på lagning eftersom det var ett typiskt måndagsexemplar. Dom skickade tillbaka den med en lapp där det stod att det inte hittade några fel på den. Har mailat ganska mycket med Juha Remes från netanttila kundservice och enligt honom så har de inte ens service kollat på min kamera. Snällt, verkligen snällt.
Har i alla fall bestämt mig nu för att skicka tillbaka min kamera helt och hållet och be om pengarna tillbaka. Antagligen har dom 30 dagars öppet köp men nu i det senaste mailet jag skrev så krävde jag att få pengarna tillbaka eftersom kameran bara varit skit. Hoppas dom förstår min situation. Kommer i alla fall aldrig handla från netanttila igen, det är en sak som är säker. Sen när jag fått ihop pengar till en Canon EOS 1000D istället, då tänker jag köpa den från cyberphoto. Mycket billigare, bättre och pålitligare än gamla rostiga anttila.

Inga kommentarer: