29 januari 2011

Feberdrömmar utan feber?

Feberdrömmar är väl mest kända som dom där konstiga, förvirrande, osammanhängande och lite smått roliga drömmar man brukar ha när man har hög feber. Jag hade inte feber igår kväll/natt men ändå hade jag feberdrömmar. Hum hum. Kommer knappt ihåg hälften, men orsaken till att jag vet att jag hade feberdrömmar är för att jag kommer ihåg att jag vaknade upp och det första jag tänkte var ''...feberdrömmar...?!''. 

Den drömmen jag kommer ihåg tydligast är den när jag gick runt på fotbollsplan på kvällen. Jag släpade en stoor väska efter mig och mitt i allt kunna jag bara krypa. Och den där väskan var tung så jag kom knappt framåt. När jag ställde mig upp för att det skulle gå lättare att komma fram, nä då vart jag ner knuffad på marken bakifrån. 

Ja hur som helst så verkar det som om man kan ha feberdrömmar även fast man inte är förkyld och har feber, så det är väl trevligt, eller??

Inga kommentarer: